Duminica, SEPTEMBRIE 20, 2020

Noul sediu al Serviciului pentru Evidența Persoanelor

Serviciul pentru Evidența Persoanelor, aflat în subordinea Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor Piteşti, funcționează, începând de luni, 10.02.2020, în noul sediu situat în Municipiul Pitești, Str. Victoriei, nr. 42. Pentru a veni în ajutorul cetățenilor care întâmpină probleme în a ajunge la noul sediu, publicăm alăturat o schiță informativă.
De asemenea, reamintim că timpul de lucru efectiv cu publicul, la ghișee, fără pauze, pentru depunerea documentelor necesare eliberării actelor de identitate, este următorul:
• luni, marți, miercuri 8:30 - 14:30;
• joi între 8:30 - 17:00;
• vineri în intervalul 8:30 -12:30.
De asemenea, în ideea eficientizării activității, a fost instalat Sistemul Electronic de Dirijare și Ordonare - SEDO (sistem electronic cu bonuri de ordine).