Joi, OCTOMBRIE 1, 2020

INFORMARE PRIVIND ACCESUL PUBLICULUI ÎN INCINTA SEDIILOR PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI PITEȘTI

În conformitate cu deciziile Comitetului Național pentru Situații Speciale de Urgență(C.N.S.S.U.), pentru a preveni și limita răspândirea COVID-19, Primăria Municipiului Pitești va aplica o serie de măsuri în acest sens.
Contribuabilii sunt rugați să evite aglomerarea la ghișeele de plată a impozitelor și taxelor locale și să opteze pentru mijloacele de plată online, cu cardul bancar, prin Internet, fără comision, la adresele: www.primariapitesti.ro și www.ghiseul.ro, ambele sisteme fiind disponibile și funcționând 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.
La adresa www.ghiseul.ro, contribuabilii pot obține datele de acces în sistem pentru a-și plăti impozitele și taxele locale, precum și amenzile. Pe site-ul www.ghiseul.ro, pe prima pagină a fost creată secțiunea “Solicitare date de acces”.
Astfel, pentru a preveni situațiile de aglomerare și a preîntâmpina posibilitatea transmiterii coronavirusului, începând de astăzi, 10.03.2020, accesul în incinta sediilor se va realiza limitat, la ghișeu urmând a intra, pe rând, numai o câte o persoană.