Miercuri, NOIEMBRIE 21, 2018

Programarea online în vederea prezentării la ghișeu pentru obținerea certificatului de atestare fiscală sau pentru scoaterea din evidența fiscală a mijloacelor de transport

Primăria Municipiului Pitești vă informează că, începând cu data de 04 iunie 2018, contribuabilii (persoane fizice și persoane juridice) pot face rezervarea (programarea) online a datei și orei la care să se prezinte la ghișeu în vederea obținerii certificatului de atestare fiscală și/sau a scăderii din evidența fiscală a mijloacelor de transport.
Aplicația unde se poate face rezervarea online este accesibilă pe site-ul Primăriei Municipiului Pitești (www.primariapitesti.ro), secțiunea "SERVICII ELECTRONICE".

Rezervările online sunt procesate la 3 ghișee, astfel :
- pentru persoane fizice și juridice : 2 ghișee, la sediul primăriei (str. Victoriei, nr. 24, intrarea „B”, camera 46 - demisol) ;
- pentru persoane fizice : 1 ghișeu, la centrul de încasare a impozitelor și taxelor locale situat în b-dul Republicii, bl. G1, parter - în incinta Centrului Cultural al Municipiului Pitești.

Precizăm că, la toate ghișeele, se menține eliberarea certificatelor de atestare fiscală și/sau scăderea din evidența fiscală a mijloacelor de transport și fără programare online, direct prin prezentarea la ghișeu.
Operațiunile pentru care a fost realizată o programare online se realizează cu prioritate la ghișeele pentru care a fost făcută rezervarea.

De asemenea, vă reamintim că, începând cu data de 27 decembrie 2016, contribuabilii persoane fizice și persoane juridice pot obține online certificatul de atestare fiscală, prin intermediul site-ului https://www.primariapitesti.ro.