Duminica, AUGUST 25, 2019

Program de lucru al Direcției pentru Evidența Persoanelor a Municipiului Pitești

Direcția pentru Evidența Persoanelor a Municipiului Pitești anunță cetățenii că, în perioada zilelor declarate libere, respectiv în intervalul 15.08.2019 - 17.08.2019, programul de lucru cu publicul al funcționarilor din cadrul Serviciului de Stare Civilă, situat în B-dul I.C Brătianu nr.39, va fi asigurat după următorul orar:
15.08.2019, între orele 10:00 - 12:00 - înregistrare acte de deces;
16.08.2019, program normal cu publicul între orele 8:30-12:30 - înregistrare acte naștere, căsătorie, deces, eliberari cereri, etc.;
17.08.2019 program normal cu publicul între orele 8:30-13,30 -înregistrare acte de deces și oficiere căsătorii;
18.08.2019 între orele 10:00-12:00 - înregistrare acte de deces pentru situațiile exepționale (termenul legal de declarare a decesului de trei zile e depășit, înhumarea se face într-o localitate situată la o distantă mai mare de 200 km de Municipiul Pitești sau alte cazuri justificate) se va lua legătura cu personalul din cadrul Primăriei Pitești.
Programul special de lucru cu publicul se va regăsi afișat și la sediul Serviciului de Stare Civilă, situat în B-dul I. C Brătianu nr.39.